Kvalitatīvs pilnais izplūdes gāzu recirkulācijas vārsta (EGR) un tā dzesētāja darbspēju atjaunošanas vai atslēgšanas serviss vieglajām un kravas automašīnām, kā arī industriālajai tehnikai. Problēmu risinājumi, ko nodrošina pieredzējuši jomas speciālisti.
Precīza sistēmas bojājuma iemesla atrašana un tās darbspēju atgriešana.
Nobloķēta EGR vārsta tīrīšana un tā darbspēju atjaunošana.
Pilns darbu komplekss, ieskaitot mehānisku izplūdes gāzu pievada bloķēšanu (vai pilnīgu EGR vārsta noņemšanu) un dzinēja vadības bloka pārprogrammēšanu.
Noplūstoša EGR dzesētāja problēmu novēršana vai pilnīga dzesētāja noņemšana ar speciāli izgatavotu aizdaru uzstādīšanu.
Zemāk ir pieejams detalizēts sistēmas, tās bojājumu iemeslu un problēmu novēršanas variantu apraksts, kas palīdzēs izvēlēties nepieciešamo procedūru. Nav laika lasīt? Vienkārši piezvaniet vai uzrakstiet mums, un mēs palīdzēsim jums izvēlēties optimālo variantu.
Visos modernajos dīzeļdzinēju automobiļos ir uzstādīts izplūdes gāzu recirkulācijas vārsts, ko parasti sauc par EGR (Exhaust Gas Recirculation) vai AGR. Šis mehānisms vienlaikus ir gan ieplūdes, gan arī izplūdes sistēmas daļa, un tas ir paredzēts, lai samazinātu degmaisījuma degšanas temperatūru cilindrā (uz samazināta skābekļa daudzuma rēķina). Mērķis: samazināt NOx (slāpekļa oksīdu) daudzumu izplūdes gāzēs un uzlabot ekoloģiskos rādītājus. Tāpat notiek atkārtota izplūdes gāzu dedzināšana dzinējā, kam, teorētiski, būtu labvēlīgi jāietekmē ekoloģiju.
Strādā vienkārši - daļu izplūdes gāzu vārsts virza no izplūdes uz ieplūdes kolektoru, kur tās tiek samaisītas ar tīru gaisu un atkal nonāk dzinējā.
Neskatoties uz šķietamo EGR vārsta vienkāršību, EGR ir pietiekami sarežģīts un jutīgs mehānisms. Tas strādā ļoti šaurā apgriezienu un slodžu diapazonā, un nekorekta tā darbība izraisa būtiskas problēmas. Bojāta vārsta pazīmes:
Kāpēc EGR pārstāj strādāt?Viss ir vienkārši - 90% gadījumu tas aizsērējas ar sodrējiem un nosēdumiem, ko satur izplūdes gāzes.. Citiem vārdiem sakot, bojāšanās iemesls - tie ir netīrumi, kuru vārsts rada pats dzinēja iekšpusē. Atlikušie 10% gadījumi ir saistīti ar nolietojumu vai EGR elektroniskās daļas problēmām. No kurienes rodas netīrumi? Daļa dzesētājā atdzesēto izplūdes gāzu nokļūst atpakaļ ieplūdes kolektorā, un tieši dzesēšanas laikā sāk veidoties bieza sodrēju kārta. Tieši EGR ir tas, kas rada visu netīrību, kuru var redzēt ieplūdes kolektorā, un tas būtiski pasliktina dzinēja jaudas īpašības, kā arī bojā tauriņvārstu darbību ieplūdes kolektorā. Tāpat vairumam EGR vārstu ir savs radiators (dzesētājs), kas paredzēts iekļūstošo izplūdes gāzu dzesēšanai - tas sāk tecēt un izraisa pastāvīgu dzesēšanas šķidruma noplūdi. Kā redzams, minētais vārsts rada pietiekami daudz problēmu.
Visvienkāršākais variants - veikt bojātā EGR vārsta nomaiņu pret jaunu. Pluss - sistēma atkal strādās. Mīnusi - visi izplūdes gāzu netīrumi gluži kā iepriekš nokļūs dzinējā un aizsērēs ieplūdes kolektoru, problēmas atkārtošanās nākotnē, dažu modeļu cena var būt augstāka par 1000 eiro, bet daļai automobiļu sarežģītības dēļ šī vārsta maiņa var maksāt ļoti dārgi. Tāpat dažos automobiļos ir 2 vārsti, un tādos gadījumos ir nepieciešama abu šo vārstu maiņa vienlaicīgi.
Otra problēmas risināšanas metode - veikt dziļo attīrīšanas procesu, pielietojot speciālo ķīmiju. Tādā veidā tiek panākta pilnīga vārsta darbspēju atjaunošana (gadījumā, ja bojājumu izraisījis aizsērējums). Šīs procedūras cenas ir atšķirīgas, un tās ir atkarīgas no vārsta konstrukcijas un tā noņemšanas/uzstādīšanas sarežģītības. Process tiek veikts, pilnībā demontējot vārstu. Plusi - darbspēju atjaunošana, mīnusi - atkārtotas problēmas rašanās nākotnē, netīrumi turpina iekļūt dzinējā.
Sazinieties ar mums uzreiz!