BENZĪNA AUTOMAŠĪNAS CO/CH PROBLĒMAS
Kvalitatīvs serviss vieglo, kravas un industriālo transportlīdzekļu katalizatoru remontam, apkopei un atslēgšanai. Jebkuru problēmu risināšana no ekspertiem šajā jautājumā.
Valsts tehniskā apskate neizdevās augstā CO/CH satura dēļ?
Valsts tehniskā apskate neizdevās augstā CO/CH satura dēļ?

VISU VEIDU REMONTDARBI KATALIZĀTORIEM
Bojāta katalītiskā neitralizatora diagnostika
Atradīsim precīzu sistēmas kļūmes cēloni un atjaunosīm to darbspēju
KATALIZĀTORA MAIŅA
Katalizatora nomaiņa pret jaunu un automašīnas programmatūras daļas labošana.
KATALIZATORA ATSLEGŠĀNA
Pilns darbu klāsts, ieskaitot dzinēja vadības bloka mehānisko noņemšanu un pārprogrammēšanu
Problēmu risināšana pēc slikta servisa
Citu meistaru veikto izmaiņu analīze un kļūdu labošana
Tālāk ir sniegts detalizēts sistēmas apraksts, kļūmes cēloņi un problēmu risināšanas iespējas, kas palīdzēs noteikt nepieciešamās procedūras izvēli. Nav laika lasīt? Vienkārši zvaniet vai rakstiet un mēs palīdzēsim izvēlēties labāko variantu.
SĪKĀKĀ INFORMĀCIJA PAR KATALIZATORU
Kāpēc ir vajadzīgs Katalizators
Katalizatori (katalītiskie neitralizatori) ir uzstādīti uz visiem mūsdienu dīzeļdegvielas un benzīna transportlīdzekļiem. To mērķis ir attīrīt izplūdes gāzes no tādiem elementiem kā CO / CH.

Problēmas ar Katalizatoriem
- Ražotāja noteiktais katalizatora kalpošanas laiks ir 150 tūkstoši kilometru. Bet bieži problēmas rodas, nobraucot 80 tūkstošus vai pat mazāk. Kāpēc tā notiek? Ir vairāki iemesli:
Fizisks nolietojums un/vai bojājums.
Sliktas kvalitātes degviela.
Dzinēja darbības traucējumi.
Eļļa iekļūst izplūdes sistēmā.
Ir svarīgi ņemt vērā galveno faktoru - katalizators nevar strādāt mužīgi, jo temperatūras un citu nevēlamu faktoru ietekmē, piemēram, eļļas vai nesadegušās degvielas iekļūšanas izplūdes sistēmā, tā tiek iznīcināta.
Katalizatoru nepareizas darbības simptomi
- Ir daži simptomi, kas norāda uz problēmu ar katalizatoru.
- Tika parādīti "check engine" un katalītiskā neitralizatora simboli.
- Jaudas zudums vai turbīna atslēgšana.
- Neregulāra dzinēja darbība (dzinējs pulsē, raustās, nereaģē uz gāzi kā vajag).
- Sensoru kļūme (lambda zonde).
- Svešas skaņas, nospiedot gāzi. Dzinējs nelabprāt uzņem apgriezienus, "šķaudās", samazinot ātrumu, turbīna "šņāc" utt.


Sazinieties ar mums uzreiz!