PROFESIONĀLĀ PROBLĒMU RISINĀŠANA
Precīza sistēmas bojājuma iemesla atrašana un tās darbspēju atjaunošana.
DPF kvēpu filtra tīrīšana, pielietojot jaunāko trīspakāpju attīrīšanas procedūru un ķīmiju, kurai Baltijas tirgū analogu nav.
Pilns darbu komplekss, kas iekļauj dzinēja vadības bloka mehānisko noņemšanu un pārprogrammēšanu.
Citu servisu veikto izmaiņu analīze un pieļauto kļūdu labošana.
Visos mūsdienu dīzeļdzinēja automobiļos ir uzstādīts kvēpu filtrs, kuru parasti dēvē par kvēpu filtru. Saīsināti tas tiek saukts par DPF (Diesel Particulate Filter), PDF (Particulate Diesel Filter) vai par FAP. To parasti uzstāda pēc katalizatora, tas atrodas metāliskā korpusā un to veido porainas struktūras keramiska brikete, kas sver no 1 līdz 6kg (atkarībā no automašīnas). Tā pielietojuma mērķis ir redzams jau nosaukumā - kvēpu filtrs aiztur nesadegušās nosēdumu daļiņas.
Filtra kalpošanas ilgums parasti ir 200 tūkstoši kilometru, un pareizas ekspluatācijas gadījumā problēmas tam jārada nebūtu. Taču bieži rodas problēmas jau ap 40 tūkstošiem km lielā nobraukumā vai pat mazākā. Kāpēc tā notiek? Tam ir vairāki pamatiemesli:
Ir svarīgi ņemt vērā galveno faktoru - filtrs nespēj uzkrāt nosēdumus mūžīgi, tādēļ periodiski tiek palaista filtra dedzināšanas vai reģenerācijas procedūra. Lai to realizētu veiksmīgi, automobilim aptuveni 15 - 25 minūtes ir jāpārvietojas ar paaugstinātiem apgriezieniem un ar pilnībā uzsildītu dzinēju - tad, kad ir iespējama izplūdes gāzu temperatūras paaugstināšanās līdz pat 650 - 800 grādiem. Tikai tādā gadījumā filtrs tiek attīrīts. Darba režīmā pilsētās (it īpaši īsos izbraukumos) dedzināšanas process praktiski netiek ieslēgts, filtrs ātri piesārņojas ar nosēdumiem un pārstāj strādāt. Tas pats notiek, kad ir bojātas filtra komponentes, kas kontrolē filtra stāvokli, un degšanas procesā iesaistītās sistēmas.
Ir vairākas pazīmes, pēc kurām var saprast, ka ir radusies problēma ar DPF:
Varētu šķist, ka pats vienkāršākais un uzticamākais variants - vienkārši nomainīt bojāto PDF filtru pret jaunu. Taču viss nav tik vienkārši. Pirmkārt, jauna oriģinālā filtra izmaksas var sasniegt pat 3000 eiro (vidēji 1200 + uzstādīšana). Otrkārt - nomaiņa NEGARANTĒ, ka ar jauno filtru nenotiks tas pats - jums var nomainīt filtru, bet nenovērst tā bojāšanās iemeslu. Tas paredz jaunus izvedumus sensoru un komponenšu remontam. Ir iespēja ietaupīt un uzstādīt neoriģinālo filtru (no 300 eiro), taču mūsu prakse liecina, ka tie kalpo no 1 mēneša līdz gadam, pēc tam viss atkārtojas. Pēc filtra nomaiņas tāpat ir nepieciešams veikt jaunā filtra adaptācijas procedūru. Visas šīs procedūras var veikt mūsu servisā.
Veicot dziļo attīrīšanu ar speciālas ķīmijas izmantošanu, tiek panākta pilnīga filtra darbspējas atjaunošana. Pareizas procedūras veikšanas vissvarīgākais faktors - vēršanās pie īstiem profesionāļiem, kas palīdzēs novērst pašu bojāšanās iemeslu, nevis vienkārši "nomazgās" filtru vai padarīs visu vēl sliktāku. Video Jūs varat redzēt, kādēļ tas ir svarīgi. Šī risinājuma pluss - filtra darbspējas atjaunošana, kā arī problēmas nerašanās atkārtoti tuvākajā nākotnē. Mīnusi - tīrīšanu nav iespējams veikt, ja filtrs ir sācis noārdīties, dažreiz ir nepieciešama dārgu sensoru nomaiņa, agrāk vai vēlāk problēma radīsies atkārtoti. Mūsu praksē - tīrīšana ir efektīva nobraukumam līdz 200 tūkstošiem, ja nobraukums ir lielāks - 50/50, jo kvēpu filtram ir savs resurss (aptuveni 200 tūkstoši) un tas zaudē fiziskās īpašības, kuras nav iespējams atjaunot ar tīrīšanu.
MĒS VEICAM PROFESIONĀLU TĪRĪŠANU, IZMANTOJOT TEHNOLOĢIJU UN ĶĪMIJU, KURAI LATVIJAS TIRGŪ ANALOGU NAV. TĀPAT MĒS NOVĒRŠAM FITRA BOJĀŠANĀS IEMESLUS. PIEMĒRU TAM, KĀPĒC TĪRĪŠANU IR SVARĪGI UZTICĒT TIEŠI PROFESIONĀĻIEM, JŪS VARAT REDZĒT ZEMĀK. NEPAREIZA PROCEDŪRAS VEIKŠANA IZRAISA PILNĪGU FITRA SABOJĀŠANOS, GLUŽI TĀPAT KĀ MĒĢINĀJUMI TĪRĪT SABOJĀTU FILTRU.
Būtība ir vienkārša - fiziski izņemt aizsērējušos kvēpu filtru. DPF noņemšana tāpat paredz arī programmatūras daļas izpildi, jo, ja to neveic, auto darbosies avārijas režīmā. Plusi ir acīmredzami - jūs uz visiem laikiem atrisināsiet problēmu, atvieglosiet "dzīvi" dzinējam un turbīnai, jo nebūs vairs šķēršļu un nepieciešamības izplūdes gāzes izstumt cauri filtram.
Mīnusi - auto kļūs mazāk "ekoloģisks", taču, izlasot zemāk esošo informāciju, jūs sapratīsiet, ka tas viss ir nosacīti. Pārējās problēmas (melnu dūmu mākoņi, nespēja iziet TA, kļūdas u.tml.) ir izdomātas vai arī var rasties kā sekas tam, ka nav izmantoti profesionālu speciālistu pakalpojumi.
Zemāk mēs parādīsim faktus.
Mūsu servisā var veikt kvalificēta kvēpu filtra izņemšanas pilnu darbu kompleksu, visus darba posmus mēs izpildām paši (mehānisko un programmatūras) - tas garantē lielisku rezultātu, problēmu neesību, pilnu mūsu atbildību. Mēs neizmantojam emulatorus un tamlīdzīgus zemas kvalitātes risinājumus - mēs jums piedāvājam nopietnu pieeju kvalitatīvam problēmas risinājumam uz visu mūžu.
Daži sastopas ar problēmām pēc filtra noņemšanas - auto sāk stipri dūmot, izmet vienu kļūdu paziņojumu pēc otra, nevar iziet tehnisko apskati. Problēma rodas nevis tāpēc, ka ir noņemts filtrs - šādas problēmas ir rezultāts, kāds rodas pēc vēršanās pie diletantiem pēc principa "kur lētāk, tur arī braukšu". Vēršoties pie speciālistiem, jūs esat garantēti pasargāti pret tādiem "bonusiem". Ir milzīga atšķirība starp pielāgošanu pie speciālistiem, kas izmanto pārbaudītus, sertificētus risinājumus, un neprofesionāļiem, kas izmanto "atslēdzējus" un dažreiz vispār nesaprot, kas un kā ir jādara. Pārtaisīt darbu pēc šāda "servisa" nereti izmaksā pāris reizes dārgāk, nekā visu izdarīt pareizi jau sākotnēji. Ja izsmidzinātāji un turbīnas strādā pareizi, problēmas ar tehniskās apskates iziešanu nerodas. Zemāk esošajā video ir redzams, kā automašīna, kurai veikta kvēpu filtra un EGR vārsta noņemšana mūsu servisā, iziet tehnisko apskati. Dūmainība 0,50! Un tas viss, ņemot vērā faktu, ka automobilim ir jāiekļaujas 1,5 rādītājā (Euro 4 un Euro 5). Pēc kvalitatīva darba automobilis iekļaujas šajā normā ar trīskāršu rezervi un vēl vairāk - tas atbilst arī Euro 6 (0,75) normai! Pats par sevi saprotams, ka ar šādiem dūmainības rādītājiem ne par kādiem melnu dūmu mākoņiem un tamlīdzīgām nepatīkamām lietām pēc DPF noņemšanas runāt nenāksies. Ir svarīgi atcerēties - reizēm nenozīmīgs ietaupījums paredz krietni lielākus līdzekļu, nervu un laika tēriņus, nekā vēršanās pie kvalificēta speciālista. Zemāk ir aplūkojams mūsu darba piemērs.
Sazinieties ar mums uzreiz!