ClickCease
KVĒPU FILTRS DPF/PDF/FAP

PROFESIONĀLĀ PROBLĒMU RISINĀŠANA

Slider

DPF PDF FAP KVĒPU FILTRS

Image
Kvalitatīvs kvēpu filtra (DPF, PDF, FAP) remonta, apkalpošanas un atslēgšanas serviss vieglajiem un kravas automobiļiem, kā arī industriālajai tehnikai. Jebkuru problēmu risinājumi no jomas speciālistiem.
 

VEICAM PILNU AR KVĒPU FILTRU SAISTĪTO DARBU KOMPLEKSU

NESTRĀDĀJOŠA KVĒPU FILTRA DIAGNOSTIKU

Precīza sistēmas bojājuma iemesla atrašana un tās darbspēju atjaunošana.

MEHĀNISKO FILTRA TĪRĪŠANU

DPF kvēpu filtra tīrīšana, pielietojot jaunāko trīspakāpju attīrīšanas procedūru un ķīmiju, kurai Baltijas tirgū analogu nav.

KVĒPU FILTRA NOŅEMŠANU

Pilns darbu komplekss, kas iekļauj dzinēja vadības bloka mehānisko noņemšanu un pārprogrammēšanu.

NEKVALITATĪVA SERVISA IZRAISĪTO PROBLĒMU NOVĒRŠANA

Citu servisu veikto izmaiņu analīze un pieļauto kļūdu labošana.

Zemāk ir pieejams detalizēts sistēmas, tās bojājumu iemeslu un problēmu novēršanas variantu apraksts, kas palīdzēs izvēlēties nepieciešamo procedūru. Nav laika lasīt? Vienkārši piezvaniet vai uzrakstiet mums, un mēs palīdzēsim jums izvēlēties optimālo variantu.

SĪKĀK PAR KVĒPU FILTRU

Kvēpu filta pielietojums

Visos mūsdienu dīzeļdzinēja automobiļos ir uzstādīts kvēpu filtrs, kuru parasti dēvē par kvēpu filtru. Saīsināti tas tiek saukts par DPF (Diesel Particulate Filter), PDF (Particulate Diesel Filter) vai par FAP. To parasti uzstāda pēc katalizatora, tas atrodas metāliskā korpusā un to veido porainas struktūras keramiska brikete, kas sver no 1 līdz 6kg (atkarībā no automašīnas). Tā pielietojuma mērķis ir redzams jau nosaukumā - kvēpu filtrs aiztur nesadegušās nosēdumu daļiņas.

Image

Problēmas ar kvēpu filtru

Filtra kalpošanas ilgums parasti ir 200 tūkstoši kilometru, un pareizas ekspluatācijas gadījumā problēmas tam jārada nebūtu. Taču bieži rodas problēmas jau ap 40 tūkstošiem km lielā nobraukumā vai pat mazākā. Kāpēc tā notiek? Tam ir vairāki pamatiemesli:

  • Fiziskā nolietošanās un/vai noārdīšanās.
  • Nekvalitatīva degviela.
  • Vienas vai vairāku filtra komponenšu (sensoru) bojājums.
  • Eļļas iekļūšana izplūdes sistēmā.
  • Automobiļa ekspluatācija režīmā, kur nav reģenerācijas procesa.

Ir svarīgi ņemt vērā galveno faktoru - filtrs nespēj uzkrāt nosēdumus mūžīgi, tādēļ periodiski tiek palaista filtra dedzināšanas vai reģenerācijas procedūra. Lai to realizētu veiksmīgi, automobilim aptuveni 15 - 25 minūtes ir jāpārvietojas ar paaugstinātiem apgriezieniem un ar pilnībā uzsildītu dzinēju - tad, kad ir iespējama izplūdes gāzu temperatūras paaugstināšanās līdz pat 650 - 800 grādiem. Tikai tādā gadījumā filtrs tiek attīrīts. Darba režīmā pilsētās (it īpaši īsos izbraukumos) dedzināšanas process praktiski netiek ieslēgts, filtrs ātri piesārņojas ar nosēdumiem un pārstāj strādāt. Tas pats notiek, kad ir bojātas filtra komponentes, kas kontrolē filtra stāvokli, un degšanas procesā iesaistītās sistēmas.

Kvēpu filtra bojājumu pazīmes

Ir vairākas pazīmes, pēc kurām var saprast, ka ir radusies problēma ar DPF:

  • Parādās "Check Engine" un kvēpu filtra bojājuma simboli.
  • Pazudis uzrāviens vai atslēgusies turbīna.
  • Turbokompresora bojājums (arī pēc remonta) - tā ir acīmredzama kvēpu filtra problēmas pazīme. Kad tas ir aizsērējis, rodas liels pretspiediens, turbīnas ģeometrija tiek aizsērēta ar kvēpiem un ieklemmējas (sūdzība par turbīnas pārāk lielu vai mazu pūšanu), kvēpi salīp uz turbīnas lāpstiņām, un tā rezultātā rodas disbalanss.
  • Paaugstināts eļļas līmenis - spilgta DPF problēmu pazīme. Pastāvīgas reģenerācijas dēļ dīzeļdegviela iekļūst eļļošanas sistēmā, kā rezultātā rodas visu dzinēja detaļu paaugstināts nodilums.
  • Uz filtra bojājumiem tāpat var norādīt arī paaugstināts degvielas patēriņš (it īpaši Toyota/Lexus automašīnām), dzinējs sāk slāpt vai nestartējas vispār, periodiski stipri dūmo (aktīvā reģenerācija).
  • Sensoru bojājums. Nosēdumi, kuri nespēj brīvi izkļūt ārā, izraisa ātru filtra stāvokli kontrolējošo sensoru bojāšanos, rezultātā sabojājot pašu filtru.
  • Blakustrokšņi maksimālos apgriezienos. Dzinējs nelabprāt uzņem apgriezienus, "šķauda", nometot apgriezienus, turbīna "šņāc" u.tml. Periodiski parādās biezi, melni dūmi. Pamatā šo iemeslu dēļ cieš to automobiļu īpašnieki, kas ir aprīkotas ar papildu sprauslu kvēpu filtra dedzināšanai.
  • Pastāvīga reģenerācija vai pārāk biežs kvēpu filtra dedzināšanas režīma ieslēgšanas intervāls.
Image
Image

KVĒPU FILTRA PROBLĒMU NOVĒRŠANAS VARIANTI

Kvēpu filtra nomaiņa pret jaunu

Varētu šķist, ka pats vienkāršākais un uzticamākais variants - vienkārši nomainīt bojāto PDF filtru pret jaunu. Taču viss nav tik vienkārši. Pirmkārt, jauna oriģinālā filtra izmaksas var sasniegt pat 3000 eiro (vidēji 1200 + uzstādīšana). Otrkārt - nomaiņa NEGARANTĒ, ka ar jauno filtru nenotiks tas pats - jums var nomainīt filtru, bet nenovērst tā bojāšanās iemeslu. Tas paredz jaunus izvedumus sensoru un komponenšu remontam. Ir iespēja ietaupīt un uzstādīt neoriģinālo filtru (no 300 eiro), taču mūsu prakse liecina, ka tie kalpo no 1 mēneša līdz gadam, pēc tam viss atkārtojas. Pēc filtra nomaiņas tāpat ir nepieciešams veikt jaunā filtra adaptācijas procedūru. Visas šīs procedūras var veikt mūsu servisā.

Image

Filtra mehāniskā tīrīšana

Veicot dziļo attīrīšanu ar speciālas ķīmijas izmantošanu, tiek panākta pilnīga filtra darbspējas atjaunošana. Pareizas procedūras veikšanas vissvarīgākais faktors - vēršanās pie īstiem profesionāļiem, kas palīdzēs novērst pašu bojāšanās iemeslu, nevis vienkārši "nomazgās" filtru vai padarīs visu vēl sliktāku. Video Jūs varat redzēt, kādēļ tas ir svarīgi. Šī risinājuma pluss - filtra darbspējas atjaunošana, kā arī problēmas nerašanās atkārtoti tuvākajā nākotnē. Mīnusi - tīrīšanu nav iespējams veikt, ja filtrs ir sācis noārdīties, dažreiz ir nepieciešama dārgu sensoru nomaiņa, agrāk vai vēlāk problēma radīsies atkārtoti. Mūsu praksē - tīrīšana ir efektīva nobraukumam līdz 200 tūkstošiem, ja nobraukums ir lielāks - 50/50, jo kvēpu filtram ir savs resurss (aptuveni 200 tūkstoši) un tas zaudē fiziskās īpašības, kuras nav iespējams atjaunot ar tīrīšanu.

MĒS VEICAM PROFESIONĀLU TĪRĪŠANU, IZMANTOJOT TEHNOLOĢIJU UN ĶĪMIJU, KURAI LATVIJAS TIRGŪ ANALOGU NAV. TĀPAT MĒS NOVĒRŠAM FITRA BOJĀŠANĀS IEMESLUS. PIEMĒRU TAM, KĀPĒC TĪRĪŠANU IR SVARĪGI UZTICĒT TIEŠI PROFESIONĀĻIEM, JŪS VARAT REDZĒT ZEMĀK. NEPAREIZA PROCEDŪRAS VEIKŠANA IZRAISA PILNĪGU FITRA SABOJĀŠANOS, GLUŽI TĀPAT KĀ MĒĢINĀJUMI TĪRĪT SABOJĀTU FILTRU.

 

Kvēpu filtra izņemšana

Būtība ir vienkārša - fiziski izņemt aizsērējušos kvēpu filtru. DPF noņemšana tāpat paredz arī programmatūras daļas izpildi, jo, ja to neveic, auto darbosies avārijas režīmā. Plusi ir acīmredzami - jūs uz visiem laikiem atrisināsiet problēmu, atvieglosiet "dzīvi" dzinējam un turbīnai, jo nebūs vairs šķēršļu un nepieciešamības izplūdes gāzes izstumt cauri filtram.

Mīnusi - auto kļūs mazāk "ekoloģisks", taču, izlasot zemāk esošo informāciju, jūs sapratīsiet, ka tas viss ir nosacīti. Pārējās problēmas (melnu dūmu mākoņi, nespēja iziet TA, kļūdas u.tml.) ir izdomātas vai arī var rasties kā sekas tam, ka nav izmantoti profesionālu speciālistu pakalpojumi.

Zemāk mēs parādīsim faktus.

Mūsu servisā var veikt kvalificēta kvēpu filtra izņemšanas pilnu darbu kompleksu, visus darba posmus mēs izpildām paši (mehānisko un programmatūras) - tas garantē lielisku rezultātu, problēmu neesību, pilnu mūsu atbildību. Mēs neizmantojam emulatorus un tamlīdzīgus zemas kvalitātes risinājumus - mēs jums piedāvājam nopietnu pieeju kvalitatīvam problēmas risinājumam uz visu mūžu.

Filtra noņemšana: ekoloģija, melni dūmi, tehniskā apskate:

Daži sastopas ar problēmām pēc filtra noņemšanas - auto sāk stipri dūmot, izmet vienu kļūdu paziņojumu pēc otra, nevar iziet tehnisko apskati. Problēma rodas nevis tāpēc, ka ir noņemts filtrs - šādas problēmas ir rezultāts, kāds rodas pēc vēršanās pie diletantiem pēc principa "kur lētāk, tur arī braukšu". Vēršoties pie speciālistiem, jūs esat garantēti pasargāti pret tādiem "bonusiem". Ir milzīga atšķirība starp pielāgošanu pie speciālistiem, kas izmanto pārbaudītus, sertificētus risinājumus, un neprofesionāļiem, kas izmanto "atslēdzējus" un dažreiz vispār nesaprot, kas un kā ir jādara. Pārtaisīt darbu pēc šāda "servisa" nereti izmaksā pāris reizes dārgāk, nekā visu izdarīt pareizi jau sākotnēji. Ja izsmidzinātāji un turbīnas strādā pareizi, problēmas ar tehniskās apskates iziešanu nerodas. Zemāk esošajā video ir redzams, kā automašīna, kurai veikta kvēpu filtra un EGR vārsta noņemšana mūsu servisā, iziet tehnisko apskati. Dūmainība 0,50! Un tas viss, ņemot vērā faktu, ka automobilim ir jāiekļaujas 1,5 rādītājā (Euro 4 un Euro 5). Pēc kvalitatīva darba automobilis iekļaujas šajā normā ar trīskāršu rezervi un vēl vairāk - tas atbilst arī Euro 6 (0,75) normai! Pats par sevi saprotams, ka ar šādiem dūmainības rādītājiem ne par kādiem melnu dūmu mākoņiem un tamlīdzīgām nepatīkamām lietām pēc DPF noņemšanas runāt nenāksies. Ir svarīgi atcerēties - reizēm nenozīmīgs ietaupījums paredz krietni lielākus līdzekļu, nervu un laika tēriņus, nekā vēršanās pie kvalificēta speciālista. Zemāk ir aplūkojams mūsu darba piemērs.

Image

KĀPĒC SVARĪGI UZTICĒT IZŅEMŠANU PROFESIONĀĻIEM?

Izejam TEHNISKO APSKATI bez KVĒPU FILTRA

Grūti izvēlēties vai vēlaties pierakstīties uz servisu?

© 2020 MODS.LV. All Rights Reserved.