ClickCease

AUTOMĀTISKO PĀRNESUMKĀRBU TŪNINGS

Automātisko pārnesumkārbu mehāniskā un programmatūras pielāgošana. Stiprināta hidrotransformatora, berzes sajūgu, stiprinātu mehānismu uzstādīšana, kā arī rūpnīcas kalibrējumu pārprogrammēšana ar mērķi palielināt APK darbības ātrumu, resursu un sagatavot automobili jaunajai dzinēja jaudai.

Mēs veicam

DSG (VAG) APK tehnisko un čiptūningu

Pilnvērtīga 1. pārnesuma aktivizācija, ātrāka pārslēgšanās, rūpnīcā radušos problēmu novēršana, sagatavošana dzinēja Stage 2 un Stage 3 tūningam VAG grupas automobiļos (Audi, Škoda, SEAT, S.A., Volkswagen, Porsche). Stiprinātā sajūga uzstādīšana, mehatronikas iestatīšana darbam zem liela spiediena un papildu DSG pārkaršanas aizsargalgoritms.

ZF APK tehniskais un čiptūnings

Ātrāka un precīzāka pārslēgšanās, sagatavošana dzinēja Stage 2 un Stage 3 tūningam, pilnvērtīga rokas režīma aktivizācija. Stiprinātā hidrostransformatora un berzes sajūgu uzstādīšana, darba griezes momenta palielināšana līdz pat 1100NM.

VAIRĀK PAR APP ČIPTŪNINGU:

KAS IR APK ČIPTŪNINGS

ČIPTŪNINGS (angļu valodā - Remapping) - pārnesumkārbas vadības bloka standarta mikroprogrammatūras izmainīšana ar mērķi uzlabot tās īpašības. Visas mūsdienīgās DSG un ZF automātiskās pārnesumkārbas vada dators, kas kontrolē visus pārnesumkārbas darba aspektus: pārslēgšanās brīdi, pārnesumu maiņas ātrumu, spiedienu, limita brīdi utt. APK vadības mikroprogrammas izmainīšana - tas arī ir Čiptūnings.
Image

Ko sniedz DGS un ZF čiptūnings

DSG -  datiem piemīt virkne rūpnīcas "rētiņu", kā, piemēram, praktiski neeksistējošs 1. pārnesums (auto cenšas pārslēgties uzreiz uz 2.), kas nav visai ērti sastrēgumos, nesaprotama uzvedība, kad APK strauji pārslēdzas uz augstāku pārnesumu un tūdaļ atpakaļ uz zemāku utt. Stage 1 DSG čiptūnings ļauj atrisināt visas šīs problēmas, padarīt auto vēl ekonomiskāku un dinamiskāku, pārnesumi pārslēdzas ātrāk un ar uzlabotu loģiku. Ir iespējams aktivēt apgriezienu noturēšanu, apgriezienus, kas nepieciešami launch control utt. Tāpat arī ir iespējams veikt Stage 2, kas tiek izmantots, veicot dzinēja Stage 2 tūningu, un ļauj izvairīties no priekšlaicīgas sajūga disku nolietošanās un izslīdēšanas. Dažos auto ir iespējama launch control aktivēšana.

ZF - veicot ZF pārnesumu kārbu čiptūningu, ir iespējams panākt ātrāku un precīzāku pārnesumu pārslēgšanos, kas automobilim ļaus kļūt ekonomiskākam un dinamiskākam, maksimāli samazināt "domīgumu" sporta režīmā, aktivizēt pilnvērtīgu manuālo režīmu (auto nepārslēdzas, sasniedzot maksimālus apgriezienus) un tā tālāk. Atkarībā no izvirzītajiem mērķiem ir iespējams veikt dažādu līmeņu uzstādījumus.

VAG DSG ČIPTŪNINGA PIEMĒRS

BMW ZF APK ČIPTŪNINGA PIEMĒRS

Vairāk par APK tehnisko tūningu:

Ko sniedz AKP tehniskais tūnings

DSG - - iespējams uzstādīt pastiprinātu sajūgu un pielāgot mehatroniku darbam lielā spiedienā, ja uzdevums ir noturēt būtiski palielinātu griezes momentu (piemēram, veicot dzinēja Stage 3 un augstāku tūningu). Tāpat ir iespējama arī "slapju" DSG modernizācija ar papildu dzesi, lai novērstu pārkaršanu un avārijas režīma ieslēgšanos ilgstošu maksimālo slodžu apstākļos.
ZF - iespēja uzstādīt stiprinātu hidrotransformatoru, kas spēj noturēt griezes momentu līdz 1100NM un pat augstāku. Stiprinātu frikcionu uzstādīšana (to skaitā kevlara), modernizēšana ar papildu dzesi, lai novērstu pārnesumkārbas pārkaršanu būtisku ilgstošu slodžu gadījumā. Veiktspējīgāku solenoīdu uzstādīšana, kas ļauj operēt ar daudz lielāku spiedienu un būtiski samazināt APK pārslēgšanās ātrumu.

Image
Image

Grūti izvēlēties vai vēlaties pierakstīties uz servisu?

© 2020 MODS.LV. All Rights Reserved.