Kvalitatīvs AdBlue SCR (BlueTec, BlueHDI u.tml.) sistēmu apkalpošanas, remonta un atslēgšanas serviss vieglajiem un kravas automobiļiem, kā arī industriālajai tehnikai. Jebkuru problēmu risinājumi, kurus piedāvā šīs nozares speciālisti.
Precīza sistēmas bojājuma iemesla atrašana un tās darbspēju atgriešana.
Pilns AdBlue sistēmu un visu tās komponenšu atslēgšanas darbu komplekss, ieskaitot dzinēja vadības bloka pārprogrammēšanu.
Zemāk ir pieejams detalizēts sistēmas, tās bojājumu iemeslu un problēmu novēršanas variantu apraksts, kas palīdzēs izvēlēties nepieciešamo procedūru. Nav laika lasīt? Vienkārši piezvaniet vai uzrakstiet mums, un mēs palīdzēsim jums izvēlēties optimālo variantu.
Daudzos mūsdienu dīzeļdzinēju automobiļos ir uzstādīta AdBlue sistēma. Šai sistēmai ir dažādi nosaukumi, piemēram, Mercedes automobiļos tā tiek dēvēta par "BlueTEC", Peugeot automašīnās tā ir "BlueHDI", VW mašīnās to sauc par “Bluemotion” un tā tālāk. AdBlue palīdz samazināt NOx (slāpekļa oksīda) daudzumu dīzeļdzinēju automašīnu izplūdes gāzēs. Sistēmu parasti veido šādas komponentes - AdBlue bāka, uzsildīšanas sistēma, sūknis, reaģenta izsmidzināšanas sprausla, NOx sensors, papildu katalizators, AdBlue sistēmas vadības bloks.
Darbības princips. Kad izplūdes gāzes ir attīrītas kvēpu filtrā, izplūdes gāzēs pēc tam tiek ievadīts AdBlue reaģents. Sprausla izplūdes gāzēs izsmidzina nepieciešamo šķidruma daudzumu, un pēc tam tās nonāk katalizatorā, kur, pateicoties reaģentam, tiek paātrināts attīrīšanas process, un izejā izplūdes gāzēs ir minimāls Nox daudzums.
Pievērsiet uzmanību tam, ka AdBlue sistēmai nav nekāda sakara ar automobiļa kvēpu filtra attīrīšanu - tā ir atsevišķa izplūdes sistēmas komponente un tā nekādi neietekmē kvēpu filtra darbspējas. Apjukums rodas tādēļ, ka dažos automobiļos ir pieejama atsevišķa speciālā reaģenta iesmidzināšanas sistēma (piemēram, EOLS), kas paredzēta kvēpu filtra degšanas temperatūras samazināšanai. Taču atkārtosim vēlreiz - ar AdBlue tam nav nekādas saistības.
Neskatoties uz to, ka sistēmas darbības princips šķiet diezgan vienkāršs, pati sistēma nevar izcelties ar uzticamību. Lielā komponenšu skaita dēļ sistēma ir ļoti "kaprīza" un var viegli pārstāt darboties pat laikapstākļu dēļ.
Visbiežāk sastopamās problēmas ir apsildes sabojāšanās, AdBlue sasalšana un sistēmas bojājumi, sprauslu, NOx sensora, pumpja un AdBlue vadības bloka darbības traucējumi. Īpaši kaprīza šī sistēma ir Mercedes automobiļos (BLUETEC). Visnepatīkamākais - ja sabojājas kaut viena sistēmas komponente, funkcionēt pārstāj visa AdBlue sistēma un instrumentu panelī parādās brīdinājums par dzinēja iedarbināšanas skaita ierobežojumiem vai nobraukumu, kas atlicis līdz pilnīgai tālākās kustības bloķēšanai.
Profesionālam remontam ir nepieciešama profesionāla pieeja. AdBlue sistēmā ir liels komponenšu skaits. Ir svarīgi veikt kvalitatīvu diagnostiku, lai precīzi noteiktu, kura komponente ir bojāta, kā arī atrastu tās sabojāšanās iemeslu. Pēc remonta ir nepieciešams atiestatīt un adaptēt sistēmu. Mēs piedāvājam veikt pilnu šo darbu kompleksu.
Remontā vajadzētu ņemt vērā, ka šīs sistēmas komponentes ir diezgan dārgas, un, uzstādot pat jaunas oriģinālās detaļas, to kalpošanas laiks agresīvas vides apstākļos (sāls un dažādi reaģenti uz ceļa) nav visai ilgs.
Otrs problēmas risinājums - pilnībā atslēgt šo sistēmu. Tā ir vispopulārākā problēmas risinājuma metode, un tai ir virkne priekšrocību: pirmkārt, jūs uz visiem laikiem tiksiet vaļā no nepieciešamības remontēt sistēmu un tās komponentes. Otrkārt - jums vairs nevajadzēs uzpildīt AdBlue. Treškārt - jūs nekad nenokļūsiet situācijā, kad, sabojājoties sistēmai, jūs nevarēsiet turpināt kustību ar savu automašīnu līdz problēmas novēršanas brīdim. Par mīnusiem runājot - automobilis kļūs mazāk "ekoloģisks", lai gan faktiski šī sistēma ir uzstādīta vairāk tam, lai sadārdzinātu Jūsu automobiļa apkalpošanas izmaksas, nevis ekoloģisku mērķu dēļ. Saistībā ar tehnisko apskati - jebkādu problēmu rašanās nav iespējama (ar nosacījumu, ka AdBlue noņemšanas metode ir kvalitatīva). Komponentes netiks demontētas un pildīs "dekoratīvo" funkciju, vairs neveicot nekādu darbību un nesagādājot nekādas problēmas. Šis risinājums paredz nepieciešamību veikt kvalitatīvu ar programmatūru saistīto darbu daļu, lai noņemtu sistēmu un tās komponentes no dzinēja vadības bloka uz visiem laikiem.
Sazinieties ar mums uzreiz!